Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sayac

Kara Kutu Dizisi Oyuncusu Deniz Uğur

Sponsorlu Bağlantılar

Deniz Uğur Kara Kutu Dizisi Kadrosunda

Deniz-Uğur-Adı-yok
Heyecan içerisinde beklediğimiz yapım olan Kara Kutu Dizisi baş rol kadın oyuncu olarak yıldız isime anlaştı. Deniz Uğur Kara Kutu Dizisi Oyuncuları içerisinde kendine yer bulan bir diğer isim oldu. Şuana dek iki erkek oyuncu olan Orhan Kılıç ve Hakan Eratik ile anlaşmış ve bu isimler duyurulmuştu. Dizinin kadın oyuncusu için ise Denir Uğur ismi ile anlaşıldı. Hakan Ertaik ile birlikte Umutsuz Ev kadınları adlı yapımda birlikte rol alan başarılı oyuncu bir çok televizyon dizisinde rol almış bir isim. Tiyatro kökenli bir isim olan Deniz Uğur Kara Kutu ile yeni bir maceraya yelken açacak olmasından dolayı duyduğu mutluluğu her fırsatta dile getiriyor. Adını Feriha Koydum adlı televizyon dizisi ile uzun süreli bir dizi macerası olan güzel oyuncunun rolü henüz belli değil. Babası ünlü bir opera sanatçısı olan Mete Uğur'dan dolayı sanatçı bir aileden gelmektedir. Annesi ise balerindir yani komple bir sanatçı çocuğudur. Çerkez kökenli olan sanatçı ilk Türkiye güzellerinden Keriman Halis'in torunudur.

Filmografisi

  • 2013-2014 Umutsuz Ev Kadınları (Gülşah)
  • 2012 Emir'in Yolu
  • 2012 Adını Feriha Koydum Emir'in Yolu
  • 2012 Bu Son Olsun
  • 2011 Adını Feriha Koydum
  • 2007 Baba Oluyorum
  • 2007 Ertelenmiş Hayatlar
  • 2006 Hayatım Sana Feda
  • 2006 Sahte Prenses
  • 2004 Zümrüt
  • 2004 Yağmur Zamanı
  • 2001 Benimle Evlenir Misin
  • 2001 Bana Şans Dile
  • 2000 Mert Ali
  • 2000 Yalan Dünya
  • 1999 Kurtlar Sofrası
  • 1998 Gülerken Ağladık
  • 1998 Güldüren Cazibe
  • 1996 Bir Erkeğin Anatomisi
  • 1993 Yaz Evi
  • 1986 Tabancamın Sapı
  • 1984 Bizimkiler / Of OF Emine
  • 1982 Islak Güneş
  • 1981 Mecnun
Sponsorlu Bağlantılar

0 yorum :

Yorum Gönder